mandag den 25. januar 2021

Grilltid er altid.

REKLAME!

 Jeg elsker at grille, jeg griller gerne så meget som det overhovedet kan lade sig gøre. Normalt har jeg heller ikke haft et problem med at grille i al slags vejr, jeg har engang lavet pulled pork i noget stiv kuling. Men den blev fantastisk alligevel!

Men jeg kan godt mærke at jeg er blevet magelig med tiden, jeg gider ikke rigtig ud hvis det er for koldt eller regner. Til gengæld er der dog blevet bedre råd til det nye grill legetøj. Jeg elsker at grille på kul! og det ultimative inden for kul grills vil for altid efter min mening være kamado grillen

Jeg faldt forresten også over et skriv fra en anden, som også var lige så pjattet som jeg er med den. Det finder du lige her


Men i hverdagen og hvis det ellers bare er pølser/bøffer der skal grilles. Så er jeg faktisk ret stor fan af gasgrills, især webers Q serie gør det virkelig for mig! 

Den helt store Q-3200 er en god gedigen gasgrill, som hurtigt har grill areal nok til at dække behovet ved en større familie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar